첫 결혼 주례! / My 1st wedding officiant! / KOR&ENG were written side by side.

지난 5월달!!
큰 선물을 받았었다.
바로 결혼주례이다.

너무도 아끼는 커플의 주례라는 것도 큰 선물인데, 그 주례가 내 인생 첫 주례여서 더 큰 선물이었다.
처음 이야기를 들었을 때는 손사래를 쳤다. 양가 혼주님들은 나의 아득한 선배님들이셨고, 나의 권워자들이셨고 선생님들이셨기 때문이었다.
하지만 양가에서 진지하게 기도하고 결정하신 일이라 하시기에 순종할 수밖에 없었다.
떨리는 마음으로 기도하며 준비했던 그 시간은 다른 분들께는 어땠을지 모르겠지만, 나에겐 너무나 큰 은혜의 시간이 되었었다.
부부와 함께 한달간 책을 읽으며 은혜를 공유했던 시간도 잊을 수 없다. 그것은 우리 부부의 관계에도 매우 좋은 영향이 되었다.

지금 걸어가는 이 길이, 지금 살아가는 이 삶이 나는 참 좋다. 풍족하지 않아도, 넉넉하지 않아도, 화려하지 않아도, 유명하지 않아도, 파워 인플루언서가 아니어도 좋다.
누군가에게 의미가 될 수 있고, 그 의미가 되는 이유가 내 안에 계신 그 분일수만 있으면, 난 그것으로 만족하다^^

#결혼주례 #인생선물 #난지금참좋아 #영어공부 #5개월차 #중고등학교때열심히할껄 #틈나는대로영어공부할꺼 #지난날후회말고앞날보고퐈이야 #공부하려고영어병기 #저질영어지만이해를구하며

 



Last May...!!
I officiated at the wedding of someone.
This was a very big gift for me. Because they are my loved couple and that was my 1st officiating in my life.

When I first heard their asking, I really rejected serious. As their parents from both families are my senior of life, supervisor and teacher.

But when I heard that they prayed together and decided, I had no choice and I can't help obeying. The day was very impressive and amazing time for me. but I don't know how others felt about that.

I read the same book with bride and bridegroom for a month before wedding. I was not able to forget the time that shared book review. It had a good effect on our couple getting closer.

I really like and love this life now. Although I am not rich, not enough, not fancy and not famous, I feel so good. If I'm meaningful to someone, and if the reason for that is Jesus, I am able to be satisfied.

 

 

축가 시간에 연주하는 보현이 #김보현릴리 #lily

 

이 글을 공유하기

댓글

Designed by CMSFactory.NET